Home » Novosti » LG najavio svoju inačicu mobilnog plaćanja, LG Pay

LG najavio svoju inačicu mobilnog plaćanja, LG Pay

LG najavio svoju inačicu mobilnog plaćanja, LG Pay

Južnokorejski LG više nije među pet najvećih proizvođača pametnih telefona i to su predvidjeli još početkom ove godine te su pomaknuli datum predstavljanja premium uređaja za kraj trećeg kvartala u godini, najavili su i spuštanje cijena, a sad su kao konačni pokušaj povratka na „staze stare slave“ najavili da poput konkurenata u vidu Applea, Samsunga i Googlea rade na svojoj usluzi za mobilno plaćanje pod imenom LG Pay.

Nije to ime nešto previše originalno, zvuči kao i sve drugo, ali u tome i jest stvar – nema potrebe za komplikacijama. Kroz takvu jednostavnost uočavaju se razlike u ponudi i između proizvođača. Upravo to LG i želi, a da postoje temelji za napredak po ovom pitanju, potvrđuje otprilike 13 milijuna prodanih uređaja u trećem kvartalu ove godine. Nedovoljno za prvih pet na svijetu, ali dovoljno za šesto mjesto i snažan poticaj za 2016. godinu.

U jeku “nestanka” gotovinskog i kartičnog načina plaćanja usluga, proizvođači su se dosjetili novog načina za ubiranje ekstra profita. Neće svi uspjeti zarađivati kao Apple koji ima svoju bazu odanih korisnika i suradnju s bankama i trgovinama diljem Sjedinjenih Američkih Država, no svakako će profit postojati. Samim time nije zanemariv i postavljanje je pozicije za budućnost.

Naravno, LG ne kreće odmah globalno već “lokalno”. Dogovorili su suradnju s dvije najveće južnokorejske kompanije na području kartičnog poslovanja – hinhan Card i Kookmin Card. Uz njihovu pomoć krenut će s LG Pay i vidjeti koliko su korisnici “zagrizli”, odnosno koliko im se sviđa usluga. Ukoliko rezultati budu zadovoljavajući, jasno je da će se ova priča nastaviti širiti diljem Južne Koreje, odnosno van njenih granica.

Nadajmo se da će LG uspjeti jer uvijek je poticajno i pozitivno vidjeti što veći broj kompanija kako konkuriraju jedna drugoj na svim poljima. To može donijeti samo dobre stvari za korisnike i razvoj tehnologije ili određenog segmenta tržišta.

Vama 1 klik, a nama puno znači ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someonePin on Pinterest