Home » Novosti » Hoće li Apple izgubiti rat protiv Androida?

Hoće li Apple izgubiti rat protiv Androida?

Hoće li Apple izgubiti rat protiv Androida?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apple će na jesen pustiti u prodaju iPhone 6.Iako se očekuje da će njegova prodaja biti velika, Apple se mora suočiti s bitnim pitanjem, piše Business Insider.

Postaje li iPhone brend i platforma koju koristi samo 12 posto bogatog dijela svijeta, dok svi ostali koriste Android.Ako je uistinu tako, može li mobilni uređaj koji služi takvoj manjini ostati relevantan u godinama koje dolaze?

Prema statistikama, u posljednjem kvartalu 2013. godine, Googleov mobilni operativni sustav Android globalno je imao 81 posto korisnika, a Appleov iOS samo 12 posto.

Istraživačka kompanija IDC procjenjuje kako će 2014. godine Android preuzeti 83.2 posto korisnika, a samo 13.8 njih koristit će iOS.

Važan indikator Appleovog pada jest to što prihod Androida od mobilnih aplikacija raste puno brže. Isto vrijedi i za područje mobilnog oglašavanja. Iako Apple drži prilično mali dio tržišta, Android polako jede sve ostalo. Kvaliteta mobilnih telefona s Android sustavom znatno se poboljšava, a to Appleu predstavlja dugotrajan izazov.

Prema IDC-evoj prognozi za 2018. godinu, Android bi trebao izgubiti udio na tržištu i pasti na 79.6 posto, ali to će se dogoditi tek nakon što u svoju mrežu doda 404 milijuna mobilnih telefona, za razliku od Applea koji bi trebao dodati samo 63 milijuna, i potonuti na 9.7 posto tržišta.

Tržište Kine i Azije je ono na kojem bi Android i Apple trebali “lomiti koplja”. Do sada je tamo dominirao Android, ali analitičari procjenjuju da će Apple nakon lansiranja “China Mobilea” započeti rast na kineskom tržištu.

Međutim, prosječna cijena Androida kreće prema 200 dolara, a prosječna cijena iPhonea 600 dolara. Apple korisnicima postavlja pitanje žele li platiti tri puta više za njihove telefone, a do sada je 87 posto tržišta odgovorilo negativno.

Po pitanju brendiranja i kvalitete Android obično pobjeđuje. Njihov poslovni model je raditi najprofitabilniju stvar, a ne najrašireniju.

Vama 1 klik, a nama puno znači ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someonePin on Pinterest